Isnin, 1 September 2014



RESELLER R4 SPONSOR 4 RESELLER R4 DALAM 30 HARI PERTAMA (PAKEJ USD450)

Ulasan:

1. Syarat kelayakan Bonus Infinity Refferal ialah membuat belian produk USD15 sebulan.

2. Agihan peratusan bonus adalah berasaskan kepada bilangan sponsor yang dilakukan dalam 30 hari pertama sebaik mengaktifkan akaun reseller.

Mengambil contoh jadual Reseller R4 sponsor 4 Reseller R4 diatas, reseller yang tidak menaja atau menaja hanya 1 orang cuma layak dapat 25% dari bahagian bonus tersebut. Reseller yang menaja 2 orang layak mendapat 50% daripada anghka berkenaan. Reseller yang menaja 3 orang pula berhak mendapat 75% daripada angka tersebut. Reseller yang menaja 4 orang dalam tempoh sebulan pertama sebaik join berhak mendapat 100% dari jumlah bonus berkenaan.

3. Bonus ini dibayar harian iaitu sebaik network tersebut terbentuk dan setelah point dikira. Bezanya bonus ini dengan bonus Team Binari ialah potensi Bonus Refferal Infinity ini tiada had maksima harian (Team Bonus terhad kepada USD900 saja sehari) dan ia boleh capai setinggi mungkin bergantung kepada point pada hari tersebut.

Dengan pelancaran Reseller / Merchant ini akan bermulalah episod sebenar perniagaan SPShops (berbanding fasa I SP Ads dimana kita hanyalah berstatus Pelanggan (customer). Membeli PAkej Reseller berarti kita membeli Lesen sebagai Broker produk2 SPShops. Sebetulnya harga Pakej sebenar adalah USD450 (RM1575) saja namun untuk memberi peluang lebih ramai mereka yang tidak mampu menyertai Reseller, maka SPShops mewujudkan Pakej2 lebih murah agar tidak ada yang tercicir menyertai program hebat ini hanya disebabkan faktor modal.

Apa Yang Reseller Dapat Dari Bayaran Tersebut?

Mereka yang membeli pakej akan diberi Lesen atau Surat Lantikan sebagai agen atau broker rasmi syarikat dan layak menjalankan aktiviti perniagaan melibatkan produk produk SPShops selain berhak menikmati segala kemudahan dan ganjaran wang yang disediakan oleh syarikat melalui Pelan Pemasaran yang siap didokumentasikan. Bagaimana pun untuk Pakej Reseller R4 (USD450), latihan formal sebagai Reseller/Broker profesional yang melibatkan agensi MARA akan diadakan dari masa ke semasa di seluruh Malaysia untuk memantapkan kemahiran dan skil agen/broker sesuai dengan situasi pasaran masa kini (tidak perlu bayaran lagi). Dengan ini reseller/broker SPShops akan memiliki ilmu yang cukup dan mantap dan bersedia berurusan secara profesional untuk berinteraksi dengan pelanggan terutamanya yang melibatkan perlantikan merchant kemudian hari. Sijil Pengiktirafan akan dikeluarkan bagi mereka yang menyertainya.

Beberapa buah koperat gergasi dalam negara telah pun bersedia MOU sebagai merchant SPShops tidak lama lagi selain sebuah syarikat gergasi pertama luar negara (Dubai) yang berasaskan pelancungan turut akan berkerjasama dengan SPShops. Tidak terkecuali dalam senarai tersebut ialah banyak syarikat syarikat dan perniagaan besar dan kecil mahu pun persendirian. Ketika inilah program PPC atau klik dapat point atau komisyen akan mula berjalan. Redeem wallet mula boleh digunakan untuk redeem produk produk kesukaan atau pergi melancung ke destinasi destinasi kesukaan di seluruh dunia secara percuma, membeli belah di online mall dan mendapat point, mengguna wallet untuk top up data hp menerusi talian khas dan termurah (serta conference percuma) yang tidak pernah anda fikirkan. Banyak lagi yang menarik akan menyusul disepanjang fasa II dan III akan datang termasuklah program makan makan mendapat komisyen atau duit.

Adakah anda mahu dan sanggup ketinggalan dalam fasa berikut ini?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan